Hakkımda


Hakkımda: Computerworld, PcWorld, BThaber, Btnet.com.tr, Btdunyasi.net gibi basılı ve online yayınlarda editörlük, Yazı işleri müdürlüğü gibi görevlerde bulundu. Doğan Gazetecilik bünyesinde Arabam.com'da Kurumsal Satış Müdürlüğü görevinde bulundu. Tüm bu işlerinin yanı sıra Newtech dergisi'nde birkaç yıl köşe yazarlığı yaptı. Seminerler ve akademilerde dijital reklam üzerine çeşitli sunumlar ve eğitimler veriyor. Halen belogic.co dijital performans ajansında co-founder olarak profesyonel iş hayatına dijital reklam dünyasında devam ediyor.
Detaylı bilgi için tıklayınız

24 Temmuz 2011

Havayolları şirketleri sosyal medya yatırımlarını artırıyor

2011'de iş dünyasının yüzde 89'unun sosyal medya pazarlaması kullanacağı tahmin ediliyor.

Sadece hava yolları firmalarıyla ilgili tweetler Şubat 'tan Mart'a kadar bir ayda yüzde 60 artış gösterdi. Mart 2011'de havayolları firmalarıyla ilgili 101389 tweet attıldı ve firmalar bu tweetlerin yüzde 24'üne cevap verdi.

Havayolları firmaları artık sosyal medya çalışmalarına daha çok yatırım yapıyor. Mesela dünya genelindeki havayollarının yüzde 40'ı sosyal medya gruplarını geliştirecek iş gücü arıyorlar. Sosyal medya grupları havayolu şirketlerine kurumsal iletişim, pazarlama, müşteri ilişkileri ve e-ticaret gibi konularda hizmet veriyor.

Aşağıda Eezeer ve Simplifying'in hazırladığı infografikte havayollarının sosyal medya çalışmaları hakkında ilginç bilgileri görebilirsiniz.

kaynak: mediacatonline

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder