Hakkımda


Hakkımda: Computerworld, PcWorld, BThaber, Btnet.com.tr, Btdunyasi.net gibi basılı ve online yayınlarda editörlük, Yazı işleri müdürlüğü gibi görevlerde bulundu. Doğan Gazetecilik bünyesinde Arabam.com'da Kurumsal Satış Müdürlüğü görevinde bulundu. Tüm bu işlerinin yanı sıra Newtech dergisi'nde birkaç yıl köşe yazarlığı yaptı. Seminerler ve akademilerde dijital reklam üzerine çeşitli sunumlar ve eğitimler veriyor. Halen belogic.co dijital performans ajansında co-founder olarak profesyonel iş hayatına dijital reklam dünyasında devam ediyor.
Detaylı bilgi için tıklayınız

18 Haziran 2012

Çalışılabilecek En iyi 50 Şirket açıklandı

Glassdoor.com'un yaptığı araştırmaya göre, Dünya üzerinde çalışılabilecek en iyi 50 şirket belirlendi. Liste hazırlanırken ankette sorulan sorularda, çalışanların motivasyonu, kariyer hedeflerine yönelik olumlu-olumsuz durumlar, yöneticilerin ekiplerini yönetim metotları, şirket konforu, modernizm ve huzur ortamları vb. gibi birçok kriter yer alıyor.

Çalışmak isteyeceğiniz en iyi 50 şirket sıralaması:

15 Haziran 2012

İnternet olmasaydı ne olurdu?

Internetin olmadığı bir dünyayı düşleyip bunu bir infografikle aktarmaya çalışmış Amerikalı birkaç genç. Evet, güzel bir çalışma olmuş.

World without Internet
Via: OnlineEducation.net

Türkiye'nin en itibarlı ilk üç şirketi: Koç, Turkcell, Sabancı

Türkiye İtibar Endeksi Sonuçları Açıklandı.
İtibar Atölyesi adına uluslararası araştırma şirketi Xsights tarafından gıda, alkolsüz içecek, otomotiv, banka ve sigorta, konfeksiyon ve tekstil, enerji, beyaz eşya, elektronik, holdingler, iletişim, inşaat ve perakende olmak üzere 12 sektörde 26 ilde gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi (TİE) araştırması sonuçları, “Türkiye İtibar Zirvesi”nde açıklandı.

Endekste ölçümlenen 12 sektörün itibar puanı ortalaması 78,3 olurken, endeksin 2011 sonuçlarında, Türk halkının itibarlı gördüğü markalara gönülden bağlı olduğunu söylemesi en dikkati çeken sonuç oldu.

Türkiye İtibar Endeksi 2011 sonuçlarına göre Koç Holding yüzde 24,3, Turkcell yüzde 13,1 ve Sabancı Holding yüzde 10 ile Türkiye’nin en itibarlı üç markası oldu.

Bu şirketleri yüzde 9,4 ile Ülker, yüzde 8,3 ile Arçelik, yüzde 6,6 ile Ağaoğlu, yüzde 4,5 ile Coca Cola, yüzde 4,4 ile İş Bankası, yüzde 2,8 ile BİM, yüzde 2,3 ile LCW, yüzde 2,2 ile Tedaş ve yüzde 1,6 ile Renault izledi.

Endekse göre kamuoyu nezdinde en itibarlı üç sektör ise gıda, elektronik ve perakende olarak sıralandı.

Türkiye İtibar Endeksi’nde kendi sektöründe birinciliği göğüsleyen markalar alfabetik sıraya göre alkolsüz içecekte Coca Cola, bankacılık ve sigortada İş Bankası, beyaz eşyada Arçelik, elektronikte Arçelik, enerjide Aygaz, gıdada Ülker, GSM-telekom alanında Turkcell, holdinglerde Koç Holding, inşaatta Ağaoğlu, otomotivde Mercedes, perakendede BİM, tekstil ve konfeksiyonda Adidas markaları oldu.

Bu arada, TİE Platformu Yürütme Kurulu, İcra Komitesi Başkanı Can Çağdaş, İcra Komitesi Başkan Yardımcısı Fatma Çelenk ile üyeler Günseli Özen, Ertan Acar, Çiğdem Penn, Prof. Dr. Halim Zaim, Prof. Dr. Münevver Turanlı ve Doç. Dr. Ebru Güzelcik Ural’da oluştu.

TİE Akademik Danışma Kurulu’nda ise İstanbul Ticaret Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nazım Ekren, London School of Economics’ten Prof. Patrick Humphreys ile Teksas Üniversitesi’nden Prof. Dr. Tevfik Dalgıç yer aldı.

Kaynak: Xsights