Android işletim sistemli cihaz kullanıcılarına içerik sunmak için geliştirilen indiroid, Türkiye’de hizmet vermeye başladı. Tamamen Türk yazılımcıları tarafından geliştirilen indiroid, yüzlerce uygulama, oyun, video ve duvar kâğıdı ile binlerce müzik dosyasını Türk kullanıcılarına yasal olarak ulaştırıyor.
Kullanıcıların http://m.indiroid.com wap adresinden ve http://www.indiroid.com web adresinden veya kendi özel uygulaması üzerinden erişebilecekleri indiroid, geniş ücretsiz içerik yelpazesiyle Android cihazlarının uygulama ihtiyacına cevap veriyor. Ücretsiz içeriklerle beraber yüksek kaliteli ücretli içerikleri de bünyesinde barındıran indiroid, kolay ödeme seçenekleriyle de öne çıkıyor.
Başarı Mobile tarafından geliştirilen indiroid, Türkiye’deki GSM operatörlerinin servisleri üzerinden ve kredi kartıyla ödeme seçeneklerini kullanıcılara sunuyor. Kullanıcıların kendi kullanıcı adı ve şifrelerini oluşturarak giriş yapabilecekleri indiroid, kullanıcı bilgilerini en yüksek güvenlik seviyesinde saklıyor ve güvenli içerik alışverişine imkân tanıyor. Türkiye’nin Türk yazılımcılar tarafından geliştiren tek Android içerik mağazası olan indiroid, her markadan her Android cihaza destek ve hizmet verebiliyor.
Türkiye’de tamamen yasal olarak faaliyet gösteren indiroid’e, herhangi bir ‘ROM kırma işlemi’ uygulanmadan erişmek ve uygulama indirmek mümkün. Bu sayede cihazların garanti kapsamından çıkması da önlenmiş oluyor. Bu özelliğiyle Türkiye’deki ‘akıllı telefon’ pazarında önemli bir boşluğu dolduran indiroid, Android işletim sistemine sahip cep telefonları ve tabletlerin işlevlerini hakkıyla yerine getirmesine katkı sağlarken, yasal telefon satışlarına olumlu etki yaparak sektör temsilcilerinin de takdirini kazanıyor.
MobilMP3 ile binlerce şarkı cebinizde
Başarı Mobile, Ağustos 2011 itibariyle kullanıcılarına MobilMP3 adı altında geliştirdiği dijital müzik servisi hizmetini de indiroid ile birlikte sunmaya başladığını duyurdu. MobilMP3 müzik platformu ile kullanıcılar 130 bini aşkın lisanslı müzik eseri arasından diledikleri şarkıyı yasal olarak Android cihazlarına indirebilecekler.
MobilMP3 üzerinden müzik satın almak hızlı ve güvenilir bir kanal yoluyla ilerliyor. Kullanıcılar SMS ile Android cihazlara istedikleri içerikleri tekil olarak indirebiliyorlar. Bu servisten yararlanmak için yapılması gereken şey indiroid vasıtasıyla sevdiğiniz sanatçıların eserlerini indirip dinlemeye başlamak.
Samsung e-kitap uygulaması da indiroid içinde
Başarı Mobile, Android işletim sistemli cihaz kullanıcıları için yeni bir e-kitap uygulaması olan Samsung e-Kitap uygulamasını da indiroid içerisinde sunmaya başladı. Yüzlerce kitaptan oluşan arşivi ile kullanıcılarının kitap ihtiyacını karşılayan Samsung e-Kitap, Pusula Yayıncılık’ın Kitapyum altyapısı ve içerik yönetim sistemi esas alınarak Samsung’un bünyesinde Başarı Mobile mühendisleri tarafından geliştirildi.
Türkiye dışında, Android Market’in açık olmadığı Orta Doğu ve Kuzey Afrika ülkelerine de hizmet vermek ve Türk yazılımcılarının bu başarısını çevre ülkelere de yaymak için gün sayan indiroid için Başarı Mobile gerekli anlaşmaları sağlamış durumda.
Hakkımda
Hakkımda: Computerworld, PcWorld, BThaber, Btnet.com.tr, Btdunyasi.net gibi basılı ve online yayınlarda editörlük, Yazı işleri müdürlüğü gibi görevlerde bulundu. Doğan Gazetecilik bünyesinde Arabam.com'da Kurumsal Satış Müdürlüğü görevinde bulundu. Tüm bu işlerinin yanı sıra Newtech dergisi'nde birkaç yıl köşe yazarlığı yaptı. Seminerler ve akademilerde dijital reklam üzerine çeşitli sunumlar ve eğitimler veriyor. Halen belogic.co dijital performans ajansında co-founder olarak profesyonel iş hayatına dijital reklam dünyasında devam ediyor.
Detaylı bilgi için tıklayınız
19 Eylül 2011
IAB Türkiye Yeni Yönetim Kurulu Seçildi
Dijital endüstrinin ortak adresi IAB Türkiye,İlk Olağan Genel Kurul Toplantı’sını gerçekleştirdi
Dijital endüstride reklam ve pazarlama alanlarında düzenleme yapmak üzere 23 sektör temsilcisi tarafından, 2007’de bir platform olarak kurulan, 2011 Temmuz ayında ise dernekleşme sürecini tamamlayan IAB Türkiye, ilk Olağan Genel Kurul Toplantısı’nı, 15 Eylül 2011 Perşembe günü gerçekleştirdi. Toplantıda, yeni dönemde görev yapacak Yönetim Kurulu seçildi.
IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura açılış konuşmasında, 2009 ve 2010 yıllarında dijital sektörün gelişimi alanında Türkiye’nin dünya sıralamasında üçüncü sırada yer aldığını; ticari ve sosyal medya kullanımında ise, Türkiye’nin Çin ve Brezilya’nın ardından üçüncü sırada olduğu bilgisini aktardı. Reklamverenlerin bu dünyayı daha yakından tanımasının önemine değinen Ahmet Pura konuşmasında, platformun başta Reklamcılar Derneği ve bugüne kadar görev yapan kişilerin ve farklı alanlarda faaliyet gösteren kuruluşlarınların katkısıyla geliştiğini, bundan sonra herkesin IAB’ci olarak çalışacağını vurguladı.
Toplantıda, Reklamcılar Derneği Başkanı Aytül Özkan dijitalin geçen yıla göre ilk altı ay içinde en fazla büyüyen mecra olduğunu belirtirken, IAB’nin platform olarak faaliyet gösterdiği dönemde başkanlığını üstlenen Levent Erden ise, Türkiye’nin pek çok konuda dünya sıralamalarında ilk üçlerde yer almadığını, ama Internet söz konusu olunca durumun değiştiğini, dijitale ilişkin her konuda ilk 3’lere girildiğini vurguladı. Bunun Türkiye için önemli bir fırsat olduğunun da altını çizen Levent Erden ayrıca, IAB Türkiye’nin dijital bir hub’a dönüşmek için büyük bir fırsatı elinde bulundurduğunu, önümüzdeki dönemde IAB’ye bu konuda önemli görevler düşeceğini belirtti.
Yapılan seçimde alfabetik sırayla şu kuruluşlar Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi:
1. Ciner Yayın Holding
2. Crenvo Bilişim Danışmanlık
3. Eczacıbaşı
4. Grey Worldwide İstanbul
5. Maxus Medya
6. Medyanet İletişim
7. Mynet
8. Netcom Medya
9. Noktacom Medya10. PH Reklam
11. Pro-Ad Reklam
12. Reklamcılar Derneği
13. Reklamverenler Derneği
14. Reklam Z
15. Sahibinden Bilgi Teknolojileri
16. Turkuvaz Reklam
17. Yıldız Holding
Yedek üyeler ise şunlar oldu:
1. Avea İletişim
2. BBG Reklam
3. Cocacola
4. Dijital Büro
5. Doğuş Yayın Grubu
6. Optimum Media
7. RGTE İletişim
(33 ülkede faaliyet gösteren IAB (Interactive Advertisement Bureau), tüm dünyada interaktif
reklamcılığın gelişmesi, reklam yatırımlarından daha fazla pay alması için çalışıyor. Bu amaç
doğrultusunda reklamverenlere, ajanslara ve medya ajanslarına interaktif iletişimin katma
değerini anlatıyor. Kamu nezdinde yürüttüğü çeşitli faaliyetlerle endüstrinin doğru ve nitelikli
biçimde büyümesine katkı sağlıyor. Merkezi Amerika'da bulunan IAB'nin, Avrupa'daki ülke
bazlı örgütlenmesi IAB Europe tarafından koordine ediliyor. Türkiye’de 2007 yılında 23
firmanın işirliğiyle ile kurulan IAB’nin, halen 117 üyesi var.)
Dijital endüstride reklam ve pazarlama alanlarında düzenleme yapmak üzere 23 sektör temsilcisi tarafından, 2007’de bir platform olarak kurulan, 2011 Temmuz ayında ise dernekleşme sürecini tamamlayan IAB Türkiye, ilk Olağan Genel Kurul Toplantısı’nı, 15 Eylül 2011 Perşembe günü gerçekleştirdi. Toplantıda, yeni dönemde görev yapacak Yönetim Kurulu seçildi.
IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura açılış konuşmasında, 2009 ve 2010 yıllarında dijital sektörün gelişimi alanında Türkiye’nin dünya sıralamasında üçüncü sırada yer aldığını; ticari ve sosyal medya kullanımında ise, Türkiye’nin Çin ve Brezilya’nın ardından üçüncü sırada olduğu bilgisini aktardı. Reklamverenlerin bu dünyayı daha yakından tanımasının önemine değinen Ahmet Pura konuşmasında, platformun başta Reklamcılar Derneği ve bugüne kadar görev yapan kişilerin ve farklı alanlarda faaliyet gösteren kuruluşlarınların katkısıyla geliştiğini, bundan sonra herkesin IAB’ci olarak çalışacağını vurguladı.
Toplantıda, Reklamcılar Derneği Başkanı Aytül Özkan dijitalin geçen yıla göre ilk altı ay içinde en fazla büyüyen mecra olduğunu belirtirken, IAB’nin platform olarak faaliyet gösterdiği dönemde başkanlığını üstlenen Levent Erden ise, Türkiye’nin pek çok konuda dünya sıralamalarında ilk üçlerde yer almadığını, ama Internet söz konusu olunca durumun değiştiğini, dijitale ilişkin her konuda ilk 3’lere girildiğini vurguladı. Bunun Türkiye için önemli bir fırsat olduğunun da altını çizen Levent Erden ayrıca, IAB Türkiye’nin dijital bir hub’a dönüşmek için büyük bir fırsatı elinde bulundurduğunu, önümüzdeki dönemde IAB’ye bu konuda önemli görevler düşeceğini belirtti.
Yapılan seçimde alfabetik sırayla şu kuruluşlar Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi:
1. Ciner Yayın Holding
2. Crenvo Bilişim Danışmanlık
3. Eczacıbaşı
4. Grey Worldwide İstanbul
5. Maxus Medya
6. Medyanet İletişim
7. Mynet
8. Netcom Medya
9. Noktacom Medya10. PH Reklam
11. Pro-Ad Reklam
12. Reklamcılar Derneği
13. Reklamverenler Derneği
14. Reklam Z
15. Sahibinden Bilgi Teknolojileri
16. Turkuvaz Reklam
17. Yıldız Holding
Yedek üyeler ise şunlar oldu:
1. Avea İletişim
2. BBG Reklam
3. Cocacola
4. Dijital Büro
5. Doğuş Yayın Grubu
6. Optimum Media
7. RGTE İletişim
(33 ülkede faaliyet gösteren IAB (Interactive Advertisement Bureau), tüm dünyada interaktif
reklamcılığın gelişmesi, reklam yatırımlarından daha fazla pay alması için çalışıyor. Bu amaç
doğrultusunda reklamverenlere, ajanslara ve medya ajanslarına interaktif iletişimin katma
değerini anlatıyor. Kamu nezdinde yürüttüğü çeşitli faaliyetlerle endüstrinin doğru ve nitelikli
biçimde büyümesine katkı sağlıyor. Merkezi Amerika'da bulunan IAB'nin, Avrupa'daki ülke
bazlı örgütlenmesi IAB Europe tarafından koordine ediliyor. Türkiye’de 2007 yılında 23
firmanın işirliğiyle ile kurulan IAB’nin, halen 117 üyesi var.)
15 Eylül 2011
E-Business Analyst aranıyor
Aşağıdaki pozisyonla ilgileniyorsanız lütfen CVnizi şuraya gönderin: ozelilhan@gmail.com
E-Business Analyst
Genel Nitelikler:
AVON,the market leader of the direct selling business and a leading global beauty company,
is looking for an
“E-Business Analyst”
for its Business Development Department.
We invite you to work with us where 125 years of experience has been developed by continuous inspiration and great achievements.
Qualifications:
University degree in related disciplines,
Minimum 3 years of experience preferably in e-commerce, digital marketing campaign management and initiation
Ability to setup and maintain Google Analytics and relevant result oriented marketing tools
Stong comprehension on e-commerce and digital marketing KPIs
Understanding of Google Adwords and Facebook Advertisement Mechanism
Fluency in English, both written and spoken,
Good command of MS Office applications,
High-tech savvy, advanced research and well developed learning skills
Analytical thinking and problem solving skills,
Scheduled, well organized and detailed worker with good concentration,
Team player with good communication interpersonal skills,
For male candidates, military service should be completed.
Job description:
Provide data for building business cases for digital initiatives, propose action plans to management,
Analyze number of visitors per page on all sites,
Analyze competitors and other business relevant sites and best practices,
Monitors and Reports on Social Media channels and on-line communities, inside and outside Avon,
Provide guidance to form web content.
başvuru için: ozelilhan@gmail.com
E-Business Analyst
Genel Nitelikler:
AVON,the market leader of the direct selling business and a leading global beauty company,
is looking for an
“E-Business Analyst”
for its Business Development Department.
We invite you to work with us where 125 years of experience has been developed by continuous inspiration and great achievements.
Qualifications:
University degree in related disciplines,
Minimum 3 years of experience preferably in e-commerce, digital marketing campaign management and initiation
Ability to setup and maintain Google Analytics and relevant result oriented marketing tools
Stong comprehension on e-commerce and digital marketing KPIs
Understanding of Google Adwords and Facebook Advertisement Mechanism
Fluency in English, both written and spoken,
Good command of MS Office applications,
High-tech savvy, advanced research and well developed learning skills
Analytical thinking and problem solving skills,
Scheduled, well organized and detailed worker with good concentration,
Team player with good communication interpersonal skills,
For male candidates, military service should be completed.
Job description:
Provide data for building business cases for digital initiatives, propose action plans to management,
Analyze number of visitors per page on all sites,
Analyze competitors and other business relevant sites and best practices,
Monitors and Reports on Social Media channels and on-line communities, inside and outside Avon,
Provide guidance to form web content.
başvuru için: ozelilhan@gmail.com
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)